Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Nak Cari Kenalan Perempuan
Mesra.net Forum > Social & Societies > My Jodoh Di Mesra.net
Baim88
Saya lelaki berumur 24Tahun ingin mencari kenalan perempuan.Sebab saya jenis pemalu.Kriteria yang di cari Islam,umur 23 hingga 26tahun.Dari negeri mana pun sy tak kisah.Saya melayu kacukan cina sbb moyang cina.Kalau sudi boleh e-mail sy baimcore@ymail.com
Baim88
[font="Arial Black"][/font]tak ada kot :-(
JEJARIHALUS
Sila letak gambar berukuran poskad pandangan depan, sisi kanan, depan, belakang.. akak nak tengok..
mane tau leh ejas ngan anak jiran sebelah umah... huhu
Baim88
QUOTE(JEJARIHALUS @ Jul 3 2012, 12:15 PM) *
Sila letak gambar berukuran poskad pandangan depan, sisi kanan, depan, belakang.. akak nak tengok..
mane tau leh ejas ngan anak jiran sebelah umah... huhu

gambar saya dah ade tu kak....jambu orgnye.hehe
JEJARIHALUS
Ha ah jambu.... cam jambu air... ekekekekeke
Baim88
tak ada org sudi kot.hehe
TopengBesi
QUOTE(Baim88 @ Jul 5 2012, 11:59 AM) *
tak ada org sudi kot.hehe

jangan cakap macam tu. mesti ada yang berkenan nanti. bersabar ye.
Baim88
QUOTE(TopengBesi @ Jul 5 2012, 04:34 PM) *
QUOTE(Baim88 @ Jul 5 2012, 11:59 AM) *
tak ada org sudi kot.hehe

jangan cakap macam tu. mesti ada yang berkenan nanti. bersabar ye.

insyaallah :-)
ciknmua
QUOTE(TopengBesi @ Jul 5 2012, 04:34 PM) *
QUOTE(Baim88 @ Jul 5 2012, 11:59 AM) *
tak ada org sudi kot.hehe

jangan cakap macam tu. mesti ada yang berkenan nanti. bersabar ye.


haah betul kata TopengBesi tu. sabar ye. saya nak kawan ngan awak pun, saya belum dalam linkungan 23 tahun ke atas. hahaha
Baim88
QUOTE(ciknmua @ Jul 5 2012, 10:25 PM) *
QUOTE(TopengBesi @ Jul 5 2012, 04:34 PM) *
QUOTE(Baim88 @ Jul 5 2012, 11:59 AM) *
tak ada org sudi kot.hehe

jangan cakap macam tu. mesti ada yang berkenan nanti. bersabar ye.


haah betul kata TopengBesi tu. sabar ye. saya nak kawan ngan awak pun, saya belum dalam linkungan 23 tahun ke atas. hahaha

haha boleh je nak kawan...sy dgn budak umur 8 tahun pun berkawan jgk.hehe
TopengBesi
QUOTE(Baim88 @ Jul 6 2012, 09:46 AM) *
QUOTE(ciknmua @ Jul 5 2012, 10:25 PM) *
QUOTE(TopengBesi @ Jul 5 2012, 04:34 PM) *
QUOTE(Baim88 @ Jul 5 2012, 11:59 AM) *
tak ada org sudi kot.hehe

jangan cakap macam tu. mesti ada yang berkenan nanti. bersabar ye.


haah betul kata TopengBesi tu. sabar ye. saya nak kawan ngan awak pun, saya belum dalam linkungan 23 tahun ke atas. hahaha

haha boleh je nak kawan...sy dgn budak umur 8 tahun pun berkawan jgk.hehe

kawan jer... berkawan biar beribu bercinta biar setia...
ciknmua
QUOTE(TopengBesi @ Jul 6 2012, 03:34 PM) *
QUOTE(Baim88 @ Jul 6 2012, 09:46 AM) *
QUOTE(ciknmua @ Jul 5 2012, 10:25 PM) *
QUOTE(TopengBesi @ Jul 5 2012, 04:34 PM) *
QUOTE(Baim88 @ Jul 5 2012, 11:59 AM) *
tak ada org sudi kot.hehe

jangan cakap macam tu. mesti ada yang berkenan nanti. bersabar ye.


haah betul kata TopengBesi tu. sabar ye. saya nak kawan ngan awak pun, saya belum dalam linkungan 23 tahun ke atas. hahaha

haha boleh je nak kawan...sy dgn budak umur 8 tahun pun berkawan jgk.hehe

kawan jer... berkawan biar beribu bercinta biar setia...


mcm tu kawan sekali nga topengbesi gak la. hahaha.
Baim88
QUOTE(ciknmua @ Jul 6 2012, 04:00 PM) *
QUOTE(TopengBesi @ Jul 6 2012, 03:34 PM) *
QUOTE(Baim88 @ Jul 6 2012, 09:46 AM) *
QUOTE(ciknmua @ Jul 5 2012, 10:25 PM) *
QUOTE(TopengBesi @ Jul 5 2012, 04:34 PM) *
QUOTE(Baim88 @ Jul 5 2012, 11:59 AM) *
tak ada org sudi kot.hehe

jangan cakap macam tu. mesti ada yang berkenan nanti. bersabar ye.


haah betul kata TopengBesi tu. sabar ye. saya nak kawan ngan awak pun, saya belum dalam linkungan 23 tahun ke atas. hahaha

haha boleh je nak kawan...sy dgn budak umur 8 tahun pun berkawan jgk.hehe

kawan jer... berkawan biar beribu bercinta biar setia...


mcm tu kawan sekali nga topengbesi gak la. hahaha.

haha untung le
Baim88
QUOTE(TopengBesi @ Jul 6 2012, 03:34 PM) *
QUOTE(Baim88 @ Jul 6 2012, 09:46 AM) *
QUOTE(ciknmua @ Jul 5 2012, 10:25 PM) *
QUOTE(TopengBesi @ Jul 5 2012, 04:34 PM) *
QUOTE(Baim88 @ Jul 5 2012, 11:59 AM) *
tak ada org sudi kot.hehe

jangan cakap macam tu. mesti ada yang berkenan nanti. bersabar ye.


haah betul kata TopengBesi tu. sabar ye. saya nak kawan ngan awak pun, saya belum dalam linkungan 23 tahun ke atas. hahaha

haha boleh je nak kawan...sy dgn budak umur 8 tahun pun berkawan jgk.hehe

kawan jer... berkawan biar beribu bercinta biar setia...

pegangan kukuh
ciknmua
apa yang kukuh?
Baim88
QUOTE(ciknmua @ Jul 6 2012, 04:09 PM) *
apa yang kukuh?

kukuh la pegangan kata2
ciknmua
QUOTE(Baim88 @ Jul 6 2012, 04:13 PM) *
QUOTE(ciknmua @ Jul 6 2012, 04:09 PM) *
apa yang kukuh?

kukuh la pegangan kata2


oh. nak tumpang tanya, awak ni dah keje ke pe?
TopengBesi
QUOTE(ciknmua @ Jul 6 2012, 04:16 PM) *
QUOTE(Baim88 @ Jul 6 2012, 04:13 PM) *
QUOTE(ciknmua @ Jul 6 2012, 04:09 PM) *
apa yang kukuh?

kukuh la pegangan kata2


oh. nak tumpang tanya, awak ni dah keje ke pe?

ciknmua berminat...
ciknmua
QUOTE(TopengBesi @ Jul 6 2012, 04:19 PM) *
QUOTE(ciknmua @ Jul 6 2012, 04:16 PM) *
QUOTE(Baim88 @ Jul 6 2012, 04:13 PM) *
QUOTE(ciknmua @ Jul 6 2012, 04:09 PM) *
apa yang kukuh?

kukuh la pegangan kata2


oh. nak tumpang tanya, awak ni dah keje ke pe?

ciknmua berminat...


haha. saya minat kawan2 je.
muda lagi ni. hehe
bak kata awak, kawan biar seribu, bercinta biar satu. smile.gif
ciknmua
tak jadila.
TopengBesi
QUOTE(ciknmua @ Jul 6 2012, 04:28 PM) *
tak jadila.

bercinta biar setia...
nak cinta biar satu tu..kita cinta macam2.
ciknmua
QUOTE(TopengBesi @ Jul 6 2012, 04:30 PM) *
QUOTE(ciknmua @ Jul 6 2012, 04:28 PM) *
tak jadila.

bercinta biar setia...
nak cinta biar satu tu..kita cinta macam2.


wah, mesti cik TopengBesi ni byk pengalaman. hehe smile.gif
Baim88
QUOTE(ciknmua @ Jul 6 2012, 04:16 PM) *
QUOTE(Baim88 @ Jul 6 2012, 04:13 PM) *
QUOTE(ciknmua @ Jul 6 2012, 04:09 PM) *
apa yang kukuh?

kukuh la pegangan kata2


oh. nak tumpang tanya, awak ni dah keje ke pe?

SAYA DAH BEKERJA... :-)
Baim88
QUOTE(TopengBesi @ Jul 6 2012, 04:30 PM) *
QUOTE(ciknmua @ Jul 6 2012, 04:28 PM) *
tak jadila.

bercinta biar setia...
nak cinta biar satu tu..kita cinta macam2.

YEHHH...OTAI
dakosue
muka macam kat gmbar profile tu ker akk nak berkenalan la hehe...jgn marah ha gurau jer..muda lg masih malu2
Baim88
QUOTE(dakosue @ Jul 6 2012, 09:33 PM) *
muka macam kat gmbar profile tu ker akk nak berkenalan la hehe...jgn marah ha gurau jer..muda lg masih malu2

haha kenal ke
salji pink
QUOTE(Baim88 @ Jul 2 2012, 12:21 PM) *
Saya lelaki berumur 24Tahun ingin mencari kenalan perempuan.Sebab saya jenis pemalu.Kriteria yang di cari Islam,umur 23 hingga 26tahun.Dari negeri mana pun sy tak kisah.Saya melayu kacukan cina sbb moyang cina.Kalau sudi boleh e-mail sy baimcore@ymail.com

hye adik..hihi..btw,salam kenal2.
Alongz_zie
QUOTE(JEJARIHALUS @ Jul 3 2012, 12:15 PM) *
Sila letak gambar berukuran poskad pandangan depan, sisi kanan, depan, belakang.. akak nak tengok..
mane tau leh ejas ngan anak jiran sebelah umah... huhu



give_rose.gif

akak gatal yer?? hahhahaha...
JEJARIHALUS
QUOTE(Alongz_zie @ Jul 17 2012, 08:44 PM) *
give_rose.gif

akak gatal yer?? hahhahaha...


sikit2 laa... ahahaha
orgazmopiazza
QUOTE(JEJARIHALUS @ Jul 19 2012, 02:04 PM) *
QUOTE(Alongz_zie @ Jul 17 2012, 08:44 PM) *
give_rose.gif

akak gatal yer?? hahhahaha...


sikit2 laa... ahahaha


Isk, ni nak ejas utk anak jiran ke diri sendiri nie, he hee blum.gif
Baim88
QUOTE(salji pink @ Jul 17 2012, 07:36 PM) *
QUOTE(Baim88 @ Jul 2 2012, 12:21 PM) *
Saya lelaki berumur 24Tahun ingin mencari kenalan perempuan.Sebab saya jenis pemalu.Kriteria yang di cari Islam,umur 23 hingga 26tahun.Dari negeri mana pun sy tak kisah.Saya melayu kacukan cina sbb moyang cina.Kalau sudi boleh e-mail sy baimcore@ymail.com

hye adik..hihi..btw,salam kenal2.

hai salam pekenalan jgk :-)
Baim88
QUOTE(orgazmopiazza @ Jul 19 2012, 03:40 PM) *
QUOTE(JEJARIHALUS @ Jul 19 2012, 02:04 PM) *
QUOTE(Alongz_zie @ Jul 17 2012, 08:44 PM) *
give_rose.gif

akak gatal yer?? hahhahaha...


sikit2 laa... ahahaha


Isk, ni nak ejas utk anak jiran ke diri sendiri nie, he hee blum.gif

hahahahaahaha
salji pink
QUOTE(Baim88 @ Jul 19 2012, 06:19 PM) *
QUOTE(salji pink @ Jul 17 2012, 07:36 PM) *
QUOTE(Baim88 @ Jul 2 2012, 12:21 PM) *
Saya lelaki berumur 24Tahun ingin mencari kenalan perempuan.Sebab saya jenis pemalu.Kriteria yang di cari Islam,umur 23 hingga 26tahun.Dari negeri mana pun sy tak kisah.Saya melayu kacukan cina sbb moyang cina.Kalau sudi boleh e-mail sy baimcore@ymail.com

hye adik..hihi..btw,salam kenal2.

hai salam pekenalan jgk :-)


dah jupe lom kawan2 pmpuan nye? biggrin.gif
Baim88
QUOTE(salji pink @ Jul 20 2012, 08:50 AM) *
QUOTE(Baim88 @ Jul 19 2012, 06:19 PM) *
QUOTE(salji pink @ Jul 17 2012, 07:36 PM) *
QUOTE(Baim88 @ Jul 2 2012, 12:21 PM) *
Saya lelaki berumur 24Tahun ingin mencari kenalan perempuan.Sebab saya jenis pemalu.Kriteria yang di cari Islam,umur 23 hingga 26tahun.Dari negeri mana pun sy tak kisah.Saya melayu kacukan cina sbb moyang cina.Kalau sudi boleh e-mail sy baimcore@ymail.com

hye adik..hihi..btw,salam kenal2.

hai salam pekenalan jgk :-)


dah jupe lom kawan2 pmpuan nye? biggrin.gif

belum lagi..susah nak jumpa
salji pink
QUOTE(Baim88 @ Jul 20 2012, 10:01 AM) *
QUOTE(salji pink @ Jul 20 2012, 08:50 AM) *
QUOTE(Baim88 @ Jul 19 2012, 06:19 PM) *
QUOTE(salji pink @ Jul 17 2012, 07:36 PM) *
QUOTE(Baim88 @ Jul 2 2012, 12:21 PM) *
Saya lelaki berumur 24Tahun ingin mencari kenalan perempuan.Sebab saya jenis pemalu.Kriteria yang di cari Islam,umur 23 hingga 26tahun.Dari negeri mana pun sy tak kisah.Saya melayu kacukan cina sbb moyang cina.Kalau sudi boleh e-mail sy baimcore@ymail.com

hye adik..hihi..btw,salam kenal2.

hai salam pekenalan jgk :-)


dah jupe lom kawan2 pmpuan nye? biggrin.gif

belum lagi..susah nak jumpa

nak yg mix jugak ker?kehekeh...ye lah...baim pon mude ag kan...carik plg tue pon 26...so, iolss tak de peluang lah.. biggrin.gif
Baim88
QUOTE(salji pink @ Jul 20 2012, 10:23 AM) *
QUOTE(Baim88 @ Jul 20 2012, 10:01 AM) *
QUOTE(salji pink @ Jul 20 2012, 08:50 AM) *
QUOTE(Baim88 @ Jul 19 2012, 06:19 PM) *
QUOTE(salji pink @ Jul 17 2012, 07:36 PM) *
QUOTE(Baim88 @ Jul 2 2012, 12:21 PM) *
Saya lelaki berumur 24Tahun ingin mencari kenalan perempuan.Sebab saya jenis pemalu.Kriteria yang di cari Islam,umur 23 hingga 26tahun.Dari negeri mana pun sy tak kisah.Saya melayu kacukan cina sbb moyang cina.Kalau sudi boleh e-mail sy baimcore@ymail.com

hye adik..hihi..btw,salam kenal2.

hai salam pekenalan jgk :-)


dah jupe lom kawan2 pmpuan nye? biggrin.gif

belum lagi..susah nak jumpa

nak yg mix jugak ker?kehekeh...ye lah...baim pon mude ag kan...carik plg tue pon 26...so, iolss tak de peluang lah.. biggrin.gif

kak umur brp???tanya ni....hehe
salji pink
QUOTE(Baim88 @ Jul 20 2012, 10:38 AM) *
QUOTE(salji pink @ Jul 20 2012, 10:23 AM) *
QUOTE(Baim88 @ Jul 20 2012, 10:01 AM) *
QUOTE(salji pink @ Jul 20 2012, 08:50 AM) *
QUOTE(Baim88 @ Jul 19 2012, 06:19 PM) *
QUOTE(salji pink @ Jul 17 2012, 07:36 PM) *
QUOTE(Baim88 @ Jul 2 2012, 12:21 PM) *
Saya lelaki berumur 24Tahun ingin mencari kenalan perempuan.Sebab saya jenis pemalu.Kriteria yang di cari Islam,umur 23 hingga 26tahun.Dari negeri mana pun sy tak kisah.Saya melayu kacukan cina sbb moyang cina.Kalau sudi boleh e-mail sy baimcore@ymail.com

hye adik..hihi..btw,salam kenal2.

hai salam pekenalan jgk :-)


dah jupe lom kawan2 pmpuan nye? biggrin.gif

belum lagi..susah nak jumpa

nak yg mix jugak ker?kehekeh...ye lah...baim pon mude ag kan...carik plg tue pon 26...so, iolss tak de peluang lah.. biggrin.gif

kak umur brp???tanya ni....hehe




kak tuo dah...hampir 30 dah.. wacko.gif tu lah..belum jodoh lagi....hehehe....baim nak gurl cmne?kt pesbuk kt byk gurl2....tak kenan ker?
Baim88
QUOTE(salji pink @ Jul 20 2012, 11:00 AM) *
QUOTE(Baim88 @ Jul 20 2012, 10:38 AM) *
QUOTE(salji pink @ Jul 20 2012, 10:23 AM) *
QUOTE(Baim88 @ Jul 20 2012, 10:01 AM) *
QUOTE(salji pink @ Jul 20 2012, 08:50 AM) *
QUOTE(Baim88 @ Jul 19 2012, 06:19 PM) *
QUOTE(salji pink @ Jul 17 2012, 07:36 PM) *
QUOTE(Baim88 @ Jul 2 2012, 12:21 PM) *
Saya lelaki berumur 24Tahun ingin mencari kenalan perempuan.Sebab saya jenis pemalu.Kriteria yang di cari Islam,umur 23 hingga 26tahun.Dari negeri mana pun sy tak kisah.Saya melayu kacukan cina sbb moyang cina.Kalau sudi boleh e-mail sy baimcore@ymail.com

hye adik..hihi..btw,salam kenal2.

hai salam pekenalan jgk :-)


dah jupe lom kawan2 pmpuan nye? biggrin.gif

belum lagi..susah nak jumpa

nak yg mix jugak ker?kehekeh...ye lah...baim pon mude ag kan...carik plg tue pon 26...so, iolss tak de peluang lah.. biggrin.gif

kak umur brp???tanya ni....hehe




kak tuo dah...hampir 30 dah.. wacko.gif tu lah..belum jodoh lagi....hehehe....baim nak gurl cmne?kt pesbuk kt byk gurl2....tak kenan ker?

byk girl yang tak matang...1 lg sy tak minat cari student
salji pink
hehehe...mtangkan lah... smile.gif take time dik....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2014 Invision Power Services, Inc.