Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Macam Mana Untuk Memulihkan Dara...
Mesra.net Forum > UMUM > Info Petua & Kesihatan
Pages: 1, 2, 3
apo5027
QUOTE(Juliet-the-Orange @ Jan 20 2004, 07:55 AM)
QUOTE(apo5027 @ Jan 20 2004, 12:51 AM)
QUOTE(Ayam_Hutan @ Jan 19 2004, 09:30 AM)
angry.gif  cuba laa cari bunga kembang che lijah dari mesir tuu. ubat tuu power

oooooooo.... bleh ke? unsure.gif

tongue.gif uik..berminat nampak?

saje jer.. pengetahuan umum... kalo kalo sesape yg tatau.. leh habaq kat dieorg...
so ilmu bertambah ler.. jgn kedekut ilmu.. ye tak? cool.gif
liza1
senang jek, ko tukaq nama, letak nama dara, dah takde dara pon, still dara lagik kan?hehe
rizleen
Ni ada satu produk yang saya nak kongsi. Maaf, bukan petua tapi memang berkesan. Cuba Permata Suri. Apa tu....? Permata Suri adalah minuman herba istimewa yang menggabungkan sembilan herba tradisional yang terkenal dengan kesan pemulihannya.

Kandungan herba:
- Manjakani, Kurma, Daun sirih, Jintan Hitam, Halban, Jarum Emas, Madu, Kacip Fatimah, Akar Serapat.

Fungsi-fungsi:

- Mengeratkan hubungan kelamin
- Mengurangkan masalah keputihan
- Menegangkan kulit faraj
- Mengurangkan lelehan lendir
- Memperbaiki tisu dan mengecutkan rahim yang rosak atau kembang
- Mencuci dan mengeringkan luka selepas bersalin
- Mengurangkan kegatalan dan bengkak pada faraj
= Memberi bau harum pada vagina
- Menggalakkan pembuangan angin
- Memberi kesegaran pada bahagian pinggang dan sendi-sendi serta menghilangkan rasa mengantuk
- Membantu menyingkirkan toksi dalam badan

Permata Suri sesuai untuk wanita berumahtangga atau yang masih bujang. Tidak sesuai untuk wanita mengandung.

Buat surirumah dan wanita yang berkerjaya, cubalah hari ni. Memang power.
Buat suami-suami, belilah untuk isteri-isteri di rumah. Mesti puas hati.

Untuk maklumat lanjut, bolehlah pm saya.....
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
zidane_ziege
ada terbaca dlm majalah Mastika dulu.. pompuan tu bole ubat..tapi lupa pasal takde kena mengena ngan kita..hehe sorry!.. rolleyes.gif
Nuai
pergh. kalau dara boleh dapat balik, tu dah kira ajaib tuh.. setau aku kalau nak kasik 'rapat' tu boleh la. tapi aku pun xtau pasal aku pun xdek kena mengena gak. smile.gif
dAng_WanGi
emm.....ada dengar jugak.....tapi kena operatelah....lagi satu bende ni boleh jadi haram...sbb mcm menipu suami pulak...entahla sy pun tak pasti.... unsure.gif
herissra
QUOTE(~durrani irdina~ @ Sep 3 2003, 11:13 AM)
saya mmg dah berkahwin... tapi si die tu agak dingin dgn saya... anak pon lom ade lagi...

emm nih mesti ada masalah lain nih.........ermm ko cuba minum air nenas batu..mesti rapat giler siottt
Love_Letter
aku maleh nak habaq.......


cam cam ler
manismadu
Banyak dah petua yg di beri so buatlah pilihan yg terbaik.Kalau utnuk kesejahteraan rumah tangga tak salah kita berihtiar.Malah wajib pula jadinya..Kalau nak cuba jus herba"Ledara" pun boleh juga.. Byk khasiat nya dan antaranya untuk megembalikan wanita berkahwin seperti masih anak dara gitu..so just contect me key..
sms/call 019-2075890
Luve_Cadburry
nak mengembalikan dara setelah hilang memang mustahil bagi saya walaupun penah jugak terbaca citer kononnya boleh mengubati org yg dah kehilangan dara.

tapi kalau nak merapat & mengetatkan kembali mmg byk caranya & banyak ubat2an dan jamu yg boleh didapati skrg. yg penting mengamalkan mende ni kene bersabar & berpantangla sikit.

saya penah terbaca satu cerita pasal menjahit salur dlm rahim untuk mengetatkan kembali. cara nie nampaknya berkesan & menggembirakan si suami tapi menyiksa si isteri kerana terpaksa menjaga jahitan didalam untuk mengelak drpd terkena jangkitan.

thats all.....
gadisMetro

nk pulihkan dara?
yg aku tau....
nk macam ala-ala anak dara tu blh la....
tp klo nk jd anak dara blk....
uish, tunggu kiamat ler jwbnyer....ehehehe
Pu3Feesya
mmmm....mcm2 petua ada.....
kluangman
banyak tips yang diberi ...tapi mungkin susah...dan payah nak dapat ...tambah2 lagi...nak bubuh gam cap gajah simen....memacam lagi...

tapi tips yang mudan buat je senaman kemut...pasti menjadi test le dalam mase sebulan..dan sehari 60 kali...insyaallah berkesan ...
Pu3Feesya
guna air sirih pun boleh kot...
McTwist
Dah rosak tu rosak aje..
Alongz_zie
ohmy.gif dengar ceriter ader org putih ler agaknyer..pi jahit balik selaput tu..dapat ler balik jadi anak dara..tapi kan kalau rasa suami tu dingin..baik pi jumpa Harun Din..mana tau kot boleh berubat..maklumlah mana kiter tau orang nak rosakkan rumah tangga kiter.. laugh.gif
MinNieMyRa
makanlaa jamu rapet...huhu... rolleyes.gif
McTwist
Itu merapatkan.. bukan mengembalikan. Ekekeke.. eh ye ke?
Alongz_zie
ohmy.gif tul tu..jamu rapat nak rapatkan bukan nak mengembalikan benda tu.. cool.gif
MinNieMyRa
ntah pape je korg nih...soklan korg nih samela cam tanye camne nak idupkan org dah mati...takyah laa buang mase....kalo bende tu dah ilang takkan bleynyer "wallaa, ade balik laa .. ~!!" takat nak kurangkan diameter tu bleylaa...hmmm...
nisha_honey23
ambilla jamu perapat...skrg ni kan byk di pasaran..
cthnye keluaran sendayu tinggi...
confirm husband kau suka..
apo5027
blink.gif unsure.gif
Cornetto13
BOleh ke pulihkan dara?
setahu aku x boleh...
remaja keluaran terbaru mengatakan tidak..
cute_gal
emmmmm..kalau tak silap cute pernah nampak product mustika ratu ade le pasal kena mengena ngan dara or rapat ke ape ke..gi ler try survey..
aku,dia dan korea
saya pernah terbaca dalam mastika...ader sorang kakak tu dia boleh memulihkan dara.....area kl ni aje.....selalunyer kes2 yg dia tlg ...kalu pompuan tu kena rogol ke....atau suami dingin ke..........kalu durrani desperate sgt bolehlah saya tolong carikan..........kena selongkar balik la almari...cari mastika tu....
mamasiber
Part dara ni...susah nak citer laa..

Kalau dah lebur tu...mana boleh pulih2.Dak tak ORI lagi.

Kalau yg dah nikah..hilang dara tak mengapa..
tapi kalau masih anak dara..kehilangan dara...payah nak citer..sbb hilang nya
harga diri.

Tak tau laa...sbb mama ni 'mak dara'
JeNgLoT
Akum prenn...
Pehh...lagi desett....kuikuikuiii
Ikutlah saranan iklan era Linda Onn
`minumlah kacip fatima & Tongkat Ali'...
x pun power root tongkat ali...Halim Othman....ekekee blum.gif
Alongz_zie
QUOTE(Luve_Cadburry @ May 21 2004, 10:14 AM)
nak mengembalikan dara setelah hilang memang mustahil bagi saya walaupun penah jugak terbaca citer kononnya boleh mengubati org yg dah kehilangan dara.

tapi kalau nak merapat & mengetatkan kembali mmg byk caranya & banyak ubat2an dan jamu yg boleh didapati skrg. yg penting mengamalkan mende ni kene bersabar & berpantangla sikit.

saya penah terbaca satu cerita pasal menjahit salur dlm rahim untuk mengetatkan kembali. cara nie nampaknya berkesan & menggembirakan si suami tapi menyiksa si isteri kerana terpaksa menjaga jahitan didalam untuk mengelak drpd terkena jangkitan.

thats all.....

huh.gif blink.gif entah ler....
zulhellme
nak pulih kan dara ,nie mesti dah erm erm ...first kalau nak jaga dara kepada dara yang suci jgn biarkan diri anda diterokai @dirogol ,my mean ..senang jer
ahnabisa
QUOTE(~durrani irdina~ @ Sep 3 2003, 11:13 AM)
saya mmg dah berkahwin... tapi si die tu agak dingin dgn saya... anak pon lom ade lagi...

AWAK TAK PANDAI TACKLE HUBBY AWAK KOT......
ahnabisa
QUOTE(~durrani irdina~ @ Sep 3 2003, 10:28 AM)
tolong lah jawab.... sapa2 yg penah dengar utk kembali seperti dara @ boleh pulihkan dara sila lah bagi tahu saya....

SEBENAQNYA, DALAM KEBAHAGIAAN RUMAH TANGGA (BAGI ORANG YANG DAH BERKAHWIN) DARA, BUKAN LAGI PERSOALANNYA, TETAPI SEJAUH MANA KITA MEMBAHAGIAKAN ISTERI ATAU SUAMI.........CARA MACAMANA KITA TACKLE PASANGAN KITA... ROMANTIKA DALAM DIRI PASANGAN PERLU ADA........
sarah sabrina
QUOTE(ahnabisa @ Aug 5 2004, 04:16 PM)
QUOTE(~durrani irdina~ @ Sep 3 2003, 10:28 AM)
tolong lah jawab.... sapa2 yg penah dengar utk kembali seperti dara @ boleh pulihkan dara sila lah bagi tahu saya....

SEBENAQNYA, DALAM KEBAHAGIAAN RUMAH TANGGA (BAGI ORANG YANG DAH BERKAHWIN) DARA, BUKAN LAGI PERSOALANNYA, TETAPI SEJAUH MANA KITA MEMBAHAGIAKAN ISTERI ATAU SUAMI.........CARA MACAMANA KITA TACKLE PASANGAN KITA... ROMANTIKA DALAM DIRI PASANGAN PERLU ADA........

yup setuju 100%
teratak~alam
QUOTE(ain82 @ Sep 3 2003, 12:42 PM)
yang dah kawen... minum la kacip fatimah

yg belum... jgn la bg dara tue hilang.... klu dah hilang kat klcc pun tak der jual...

chow kit?
dry.gif
Ida_KL
dara hanya sekali aje
manis23742
Buatlah excercise...lagi satu satu agaknya u ni keras jek mcm batang kayu....boringlah husband u..cuba creative sikit.... ph34r.gif
Alongz_zie
ohmy.gif biasanyer yg nak pulihkan dara yg tak kawin lagi..yg dah kawin biasanyer nak cari perapat jer.
rasa nyer cam tu lah..
ATOK_MUDIN
TUMPANG BACA JER..
Alongz_zie
QUOTE(ATOK_MUDIN @ Aug 31 2004, 07:45 AM)
TUMPANG BACA JER..

ohmy.gif takkan tak komen kot..
warisan
mana bleh nak pulihkan dara...mana yang da ilang tu..redha jer la... biggrin.gif
missally
persoalan disini kawan kita minta bantuan sepatutnya kita bantu dgn harapan apa yg diakatakan demi masa depan rumahtangga dia...okaylah kita pun lum kahwin dan akan berkahwin...dan ini citer yang disampaikan oleh kawan2 kita yang dah kahwin...katanya ambil serbuk manjakani dan sapukan pada *******.Ini dapat merapatkannya dan suami akan puashati seperti malam pengantin...itu katanyalah...wallahualam....empat org yang telah mencuba...memang kata benda yang sama...so siapa yang dah kahwin dan ingin menyemarakkan kehidupan berumahtangga cubalah...murah je belanjanya... blum.gif
khadeeja
sekarang ade hymenoplasty,LVR....boleh mengembalikan selaput dara...boleh la cubaaaaa
souLmate

dara klu dah hilang mane bleh nk ada blk. skrg ni yg byk pun, rawatan2 or ubat2 yg nak kasi ketat blk je..
dulu ade mber aku cite, kwn pompuan dia ni (dah xde dara) mkn pil dr 1 produk ni .. lps kawen, masa mlm pertama tu, kuar darah mcm 1st time buat.. kira brkesan la kot ubt tu .. tp x tau la klu dorg tu buat ganas2 smpai kuar darah.. ngeeee...
Semut Api82
rasanya nk bg ada dara tu balik..mmg xleh..nk bagi rapat tu ada le..
lgpun dah kawin wat pe nk ada dara balik.lain la baru nk kawin tp tkut kantoi ngan bakal suami yg dia mmg dh xde dara..

cuba produk nie..jamin kembali ceria spt baru kawin..
nk dpt anak pun bleh cuba yg nie gak..

kembalikan mlm pertama smile.gif
syima
hymenoplasty!!!!!!!

mahal la
tapi berbaloi

kawan aku yang dah kawin beranak 3 buat ni

semata2 nak experience malam pertama selepas abis pantang

yer ler..

duit dah banyak tatau nak watper dah.
Semut Api82
QUOTE(syima @ Jun 11 2009, 05:29 AM) *
hymenoplasty!!!!!!!

mahal la
tapi berbaloi

kawan aku yang dah kawin beranak 3 buat ni

semata2 nak experience malam pertama selepas abis pantang

yer ler..

duit dah banyak tatau nak watper dah.



ye ke..makin canggih skrg kan

jji ada duit jer..klu xde kesan sampingan bgs le..msti ramai org berani wat
sb nk bg suami syg
khadeeja
huhuhuhuhu....

betui2..kekadang tuh yg dah kawen pun sesaja nak ada dara balik sebab nak rasa balik malam pertama...kan pengalaman termanis...so kalau ade duit boleh la..buat rawatan tuh...

syima
hehehehe

ada kwan laki cakap kat syima..

'tak yah ler nak buat dara semula, aku tak suka bini aku dara semula, susah sangat, kang menangis2 plak, potong stingg'

sheffezen
QUOTE(mistry_gal @ Nov 9 2003, 03:08 PM) *
ada kawan saya... dia dah tak dara, wlpn blom kawin...
dia kata... nak kembali spt dara (selaput dara ttp takleh pulih, tp *** bleh ketat kembali)...
pergi farmasi (byk farmasi mmg ada).. mintak "VAGINA TREATMENT"...
ia sejenis pill...
insyaAllah... lepas amalkan pill ni...
rasa spt kali pertama ***....



erm btul tu..sy sokong..kwn sy pun ad juga sembang..kalo kita nk ketatkan balek ada caranya....tp x pelu la sy bg tao kat sini...sy pun dah lupa sikit..

tp mmg ada..jumpa la ngn pakar bende ni..tp nasihat sy..jgn la..takut2 lain pulak jdnye..
abgdesa
pasal laki dah dingin tu bukan kerana dah tader dare.. ikut la tuntutan agama iaitu wajib melayani suami.. bila suami nak bagi je.. jgn byk alasan, kecuali tgh haid atau sakit. itu je rahsianya.. sbb bila suami tak dpt benda tu, nanti byk perkara yg tak baik bleh timbul dlm rumah tangga. ada je benda yg salah.. paling menakutkan dia kawin lain, @ makan luar

yang kedua tu, mesti sentiasa bersih, cantik dan wangi bila suami ada di rumah.. ni tak.. biasenya org pompuan ni selekeh je..macam pontianak merebang rambut kusut masai.. aku pun tak lalu nak dekat. bila nak keluar rumah tu cum melecun la pulak ! biggrin.gif

yang ketiga, mesti pandai la melayan suami tu bila bersama, jgn diam je macam patung.. so, seks tu jadi hambar la.. kena la ada aksi melawan dalam pertarungan.. baru la best.

amalkan senaman & makan jamu untuk merapatkan benda tu, basuh gunakan daun sireh biar tak berbau, besih dan sedap di godek hehehe
akls
QUOTE(Alongz_zie @ Aug 30 2004, 05:57 PM) *
ohmy.gif biasanyer yg nak pulihkan dara yg tak kawin lagi..yg dah kawin biasanyer nak cari perapat jer.
rasa nyer cam tu lah..


Betul tu..wat ape nak pulihkan lagi dara..just rapat2kan je la.

ke blom kawin lagi ni? dry.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2014 Invision Power Services, Inc.