Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Hidung Mancung
Mesra.net Forum > UMUM > Info Petua & Kesihatan
pakupayung
TLG BG PETUA @ CARA@ NAK MANCUNGKAN HIDUNG,
su'
paku....

kau bangun pagi kau tarik hidung kau...tp jgn kuat2 nanti jd pinocchio plak...

takpon pergi wat plastic surgery jer....... biggrin.gif
sayang_mama
selalu amalkan menarik hidung sendiri!
darling
hehe..kalau baby lagi boleh la tarik hidung utk mancungkan hidung bcoz tulangnya masih lembut lagi...mcm kaum india,..masa dia mandikan baby,..mesti diorang tarik hidung baby tu supaya mancung...

tapi,..kalau dah dewasa...payahla...tulang dah kerass maaa... laugh.gif
GIMmeLovE
hahah...tingat lak time kecik2 dulu...ada sorang pak sedara yg suke sangat tarik hidung aku...asal gi umah dia je mesti dia tarik hidung..supaya mancung katanya...skrg ni bolehla dikatakan mancung gak... laugh.gif
tapi skrg pakcik tu dah takde.. unsure.gif
pucca_seventh
kalo org pompuan gune teknik shading je la dlm mekap tu... jadik per..huhu
overkewl
pucca idung mancung ke.. laugh.gif
glass_fibre
kepit dengan pengepit baju...24hour... blum.gif
arab
kalau nk korek hidong guna jari kelingking..
jgn guna ibu jarik...!!!
hahhahahhah.. cool.gif
warisan
QUOTE(arab @ Apr 19 2004, 06:33 PM)
kalau nk korek hidong guna jari kelingking..
jgn guna ibu jarik...!!!
hahhahahhah.. cool.gif

kang lain plak jadinya..jadi serombong kapal kang....
raisa
QUOTE(darling @ Apr 19 2004, 12:10 PM)
hehe..kalau baby lagi boleh la tarik hidung utk mancungkan hidung bcoz tulangnya masih lembut lagi...mcm kaum india,..masa dia mandikan baby,..mesti diorang tarik hidung baby tu supaya mancung...

tapi,..kalau dah dewasa...payahla...tulang dah kerass maaa... laugh.gif

Bukan kaum india saja, family raisa
yg melayu nie pun buat begini biggrin.gif
QUEEN_ROSE
biggrin.gif
PinkLady
apasal lak tetiba jer nak mancungkan hidung ni????
nak buat sangkut baju ker???

lol.gif
selambergirl
QUOTE(glass_fibre @ Apr 19 2004, 04:42 PM)
kepit dengan pengepit baju...24hour... tongue.gif

hahaha, betul tu.. masa kecik2 dulu ske guna petua ni.. tp tak mancung2 punnn.. biggrin.gif tongue.gif
pucca_seventh
QUOTE(overkewl @ Apr 19 2004, 02:05 PM)
pucca idung mancung ke.. laugh.gif

tak la mancung sgt.. tak la kuncup sangat.. laugh.gif
pencari langit
hidung akan buat seseorang jadi lawa....
kenapa hidung...
sebab lokasi hidung cukup strategik..
berada ditengah2 muka...
hidung akan menjadi pelindung pada seri wajah....
jadi hidung yg mancung menjadi aset penting......

sapa yg tak ada tarikla.. hidung masa ambil air sembahyang...
selawat sama.... janji niat baik.....
pejchec
laaaa... topik mancungkan hidung pun ader jugak.... ahakkksss...

kira syukur la Tuhan dah bagi hidung. Ada orang yg langsung takde
hidung tau.... rolleyes.gif
gadisMetro
ala, idung kte x cun ler...ehehehe...
tp syukur jer la....
selamat ade idung kn....
QUEEN_ROSE
QUOTE(pakupayung @ Apr 19 2004, 02:52 AM)
TLG BG PETUA @ CARA@ NAK MANCUNGKAN HIDUNG,

rasanya xde cara kot...tp time baru lhir leh la buat...coz tulang baby kan lembut lg..leh la bentukkan...tp klu dah tua,lupakan jelah..bersyukurla pada yg ada..asalkan ada hidung sudah...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2014 Invision Power Services, Inc.