Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Kenali Produk2 Hebat Dari Cni..
Mesra.net Forum > Business & Economies > Iklan Perniagaan (Non-Tangible)
aisya0203


Assalamualaikum...

Saya ingin mengajak semua forumer mesra.net utk berkongsi kebaikan melalui penggunaan produk2 daripada CNI. Insyaallah... saya akan updatekan info2 terbaru dlm nie....

Utk semua... jadilah pengguna bijak!!!!
aisya0203
Antara Produk2 CNI yg best2 belaka...

Makanan Kesihatan
CNI Lyophilized Royal Jelly
Life Enzyme
Organik Vegetable Powder
Young Intelmax
CNI Young Emulsion
Bioplus
Royal Jelly Vita C
Royal Vita 5
Royal Ginkgo
Royal Honey Plus
CNI Tongkat Ali
CNI Chitosan Beta Plus
Multi-Vit Plus
DMG
Tablet Susu Kolostrum IG Max.
Permata Suri
Jus Noni
CNI Gamat

Minuman/Makanan Kesihatan
CNI Cafe
CNI Cocoa
CNI Milk Tea
CNI Teh Halia
CNI Kopi-O-Ginseng
CNI Gold Soya
Mi Sehati CNI
CNI Tongkat Ali Ginseng Coffee
Nuti-10 Family Meal
Siri Pekatan Jus SiManis
Sun-O-Vit

Penjagaan Diri
Produk Penjagaan Rambut Royal Jelly
Royal Jelly Beauty and Deodorant Soap
Konsep Penjagaan Badan Royal Jelly
Konsep Penjagaan Kulit Muka Royal Jelly
Rangkaian Penjagaan Bayi BabyLuv
Rangkaian Produk Siang-Siang
Tuala Wanita Joshi
Panty Liner Joshi
CNI Fire-Sens Mentholated Rub
CNI Fire-Sens Junior Mentholated Rub
RJ Total Clean
RJ Intimate Wash
CNI Skin Wipe
Sea West Perfume (men & women)
Nutrimoist
Ubat Gigi Flourida Winz
Berus Gigi Zowin
Pencuci Mulut Winz

Persolekan Diri
Rangkaian IRES Lipstick
Basic Skin Care
Intensive Skin Care
IRES Loose Powder
Skin clear Beauty Gel
Skin Booster 7
IRES 2 Way Foundation
CNI Lightening Cream Mask
CNI Skin Young Serum
CNI Skin Balance Essence
Skin Wash
Skin Moist
Skin Repair
Skin Vital 5
IRES Duo Eye Liner
IRES Duo Eye Brow
IRES Duo Lip Liner
IRES Eye & Cheek

Penjagaan Rumah
Kitz Megaklin
Kitz Aero 10
Co-Go
CNI SKy Radar
Serbuk Pencuci Pakaian Eezee
Pekatan Cecair Pencuci Pakaian Eezee
Pekatan Pelembut Kain Eezee
Pekatan Pencuci Pinggan Mangkuk Eezee
Pencuci Mangkuk Tandas Eezee
Pekatan Pencuci Lantai Eezee
Sea Energe Fabric Wash
Sea Energe Food Wash

Penjagaan Kenderaan
Syampoo Kereta
Minyak Enjin- Motobest

Cuba renung2kanlah... banyak produk yg terdapat dlm CNI... Boleh dikatakan... kita semua ada membeli brg2 tersebut kat kedai... apakata skrg kita jadi pengguna bijak, tukar konsep berbelanja kat kedai/pasaraya kepada berbelanja produk2 dlm CNI... Kita juga boleh dapat untung... Jom kita jadi ahli CNI...


utk dptkan produk2 CNI/ utk menjadi ahli/usahawan CNI.. contact aisya 012-2889024
aisya0203
CNI MOCHA GINSENG ~ Minuman Masa Kini!


CNI Mocha Ginseng, minuman bercitarasa kontemporari dan unik, terbaru dari CNI. Gabungan biji kopi terpilih Arabica dan Robusta, keenakan koko dan keistimewaan ginseng. Sempurna tak terkata, tentu sekali menjuarai trend semasa, seperti anda juga...

CNI Mocha Ginseng - campuran minuman segera utk nikmat segera bagi memenuhi tunas rasa pencinta kopi dan penggemar setia minuman bercoklat. Sesuai utk dihidangkan ketika bertemu teman rapat, di mesyuarat serius, perhimpunan keluarga ceria, majlis ternama atau keramaian.

Jom nikmati kesegaran dan kesedapan CNI Mocha Ginseng!!!

CNI Mocha Ginseng (020560)
20 sticks
RM24.00 (WM)
RM25.20 (EM)


Nak dptkan produk2 bermutu dari CNI ataupun utk menjadi usahawan CNI, hubungi @ sms aisya 012-2889024
aisya0203
Lagi produk terbaru dari CNI...


SC88 MULTIPURPOSE CLEANER

Penat menjaga kebersihan dan kesegaran kediaman Anda??
Kesan kotoran degil masih kelihatan walaupun sudah berkali-kali anda sental?
SC88 Multipurpose Cleaner ialah penyelesaian kepada masalah anda!


Pembersih Serba Guna SC88 berkuasa menghapuskan kotoran degil dan memberikan kebersihan 100%, malah sifatnya yang lembut tidak akan merosakkan kulit anda dan apa jua permukaan. Rumusan anti mikroorganisme MOF berkesan membunuh kuman berbahaya bagi mewujudkan persekitaran yang bersih dan selamat utk didiami. SC88 adalah pembantu rumah yg boleh dipercayai.

Keistimewaan dan Fungsi SC88 Multipurpose Cleaner
* Rumusan pekat, berkesan, menjimatkan wang dan masa
* Pelbagai kegunaan, membersihkan kotoran pada sebarang permukaan
* menghapuskan kesan minyak dan kotoran degil
* Tanpa pelarut organik, bersifat lembut, tdk merosakkan kulit dan permukaan yg dibersihkan, mesra alam
* Nilai pH neutral, selamat digunakan
* Rumusan anti mikroorganisma MOF, berkesan membunuh kuman berterusan
* Sesuai utk cucian biasa, kotoran melampau & cucian semburan

SC88 Multipurpose Cleaner (040260)
1 liter
RM19.20 (WM)
RM20.20 (EM)


Nak dptkan produk2 bermutu dari CNI ataupun utk menjadi usahawan CNI, hubungi @ sms aisya 012-2889024
aisya0203


Utk menjadi ahli, pelaburan adalah RM70.00 sahaja. Anda akan dapat:-
    1. Life enzyme yg berharga - RM76.00
    2. Kit Perniagaan yg berharga - RM50.00
    3. CNI News (12 bulan) yg berharga - RM30.00
    Jumlah - RM156.00
So, kat sini anda semua dah untung RM86.00...

Selain drpd itu, dgn menjadi ahli juga anda semua akan dapat faedah2 seperti berikut:-
1. Diskaun barangan CNI.
~ Contoh barangan seperti barangan kesihatan - Life Enzyme, Organik, Royal Jelly vitamin c, Noni, dll. Barangan penjagaan rumah dan diri dari hujung rambut ke hujung kaki.

~Minuman dan makanan seperti kopi ginseng tongkat ali, kopi tongkat ali, coco, kek lapis, tart nenas, teh halia dan sebagainya.

~Barangan penjagaan kereta termasuklah minyak enjin yang betul-betul bagus

~Barangan keperluan rumah dan lain-lain lagi...

2. Tabung Insentif Utk Anak2 Pengedar
dll...

Bagi sesiapa yg berminat, samaada utk mendapatkan barang atau pun utk menjadi pengedar, hubungilah aisya @ 012-2889024

Semenangnya barangan CNI amat bagus!!! biggrin.gif biggrin.gif
aisya0203
Berita gembira utk sesiapa yg mendaftar utk menjadi ahli... selain anda dapat, CNI Life Enzyme, anda juga akan dihadiahkan PERCUMA, CNI Organik (5 sticks)yg bernilai RM 16.mega_shok.gif setelah permohonan anda di daftarkan. Cepat2 daftar sebagai ahli!!! Tawaran sah sehingga 31/12/2005

Hubungi saya 012-2889024 utk pendaftaran ataupun sessi penerangan percuma.
arvieanna
Dari pengalaman Arvie....Arvie ada menggunakan produk permata suri....memang bagus....
aisya0203
QUOTE(arvieanna @ Nov 16 2005, 10:31 PM)
Dari pengalaman Arvie....Arvie ada menggunakan produk permata suri....memang bagus....

Hi Arvie... Memang tidak dinafikan lagi.. Produk Permata Suri memang bagus... Aisya memang mengamalkannya... Dulu... period aisya memang tak lancar, berketul2 dan kekadang tu sakit... Tapi, alhamdulillah... selapas ambil Permata Suri period aisya lancar... dah tak sakit dan tak berketul... Lagi satu aisya rasa bertenaga dan badan pun rasa sedap... Suami pun puji... biggrin.gif biggrin.gif
aisya0203
Info Mengenai Permata Suri..



Bahan utama Permata Suri adalah :-

1.Manjakani
2.Jarum Emas
3.Sireh
4.Kurma
5.Madu
6.Halban
7.Jintan Hitam
8.Kacip Fatimah
9.Akar Serapat

Disamping itu, Permata Suri juga diperkaya dengan vitamin B1, B2, B3, B6, B12, C, zat besi dan kalsium.

Secara keseluruhannya, Permata Suri dapat memberikan tenaga dan nutrient yang diperlukan untuk mencapai kehidupan yang sihat dan bahagia... biggrin.gif biggrin.gif
aisya0203
Lagi Info Permata Suri...


Antara kandungan yang terdapat dalam CNI Permata Suri :-

Manjakani
- Tanin –mengecutkan otot bahagian faraj dan menegangkan otot
- Mengawal rembesan lendir
- Melabatkan proses penuaan
- Anti bakteria dan kulat – hilangkan bau yang tidak enak

Jarum Emas
- Anti radang – memulihkan luka, bengkak pada faraj dan bibir faraj selepas hubungan kelamin
- Tonik perut – Bantu penghadaman dan penyerapan nutrient dan pembuangan toksin
- Pelancaran kitaran haid

Daun sireh
- Anti bakteria dan anti kulat – mengharumkan
- Pembuangan angin

Kurma
- Kandungan nutrient yang tinggi – meningkatkan kadar ######bolisme
- Bekalan tenaga serta merta
- Kaya dengan serat

Madu lebah
- Bekalan tenaga fizikal serta merta
- Kandungan nutrient yang tinggi – kesihatan kulit dan peredaran darah

Jintan Hitam
- Merangsang system imun
- Mencerdaskan minda
- Melancarkan peredaran darah
- Membuang angin

Halban
- Merangsang penghasilan hormon wanita – membantu dalam kitaran haid
- Melancarkan system peredaran darah
- Meguatkan otot dan sendi

Kacip Fatimah
- Mengurangkan Masalah Pre Menstrual Syndrom (PMS) dan haid
- Menegang dan mengecutkan otot
- Membantu dalam masalah/penyakit kelamin

Akar Serapat
- Kuasa pemulihan luka/tenaga
- Menegangkan otot

So, pada wanita-wanita semua... aisya syorkan amalkan Permata Suri utk kesihatan....
Bagi para suami, hadiahkanlah isteri tersayang dgn Permata Suri... apabila isteri anda sihat, anda sendiri akan merasai kebahagiannyaa....


Utk mendptkan produk ini boleh hubungi saya 012-2889024
aisya0203
TAMPIL HEBAT DAN MENAWAN DGN RANGKAIAN PRODUK CNI BEAUTY WORLD

Bahan asasnya adalah terdiri drpd pati-pati botanikal semulajadi, boleh menyerap ke dlm tisu kulit bagi mempertingkatkan ######bolisme, memperbaiki keadaan fisiologi kulit, agar kulit sihat berseri...
Lagi pun produk ni tidak mengandungi HIRDOKINON. Ianya selamat dan berkesan...

Utk pengetahuan semua... utk bulan Disember nie ada promosi bagi pembelian set skin care... Skin Vital 5 yg berharga RM57.50 di beri percuma... So.. cepat2 lah rebut peluang ini... Jadi ahli, dapat beli set skin care nie ngan harga RM230...



Bagi yang ingin mencuba... sila hubungi aisya @ 012-2889024, ataupun boleh juga email aisya76@gmail.com
aisya0203
CNI Young Intelmax ~ Meningkatkan Kepintaran, Mencerdaskan Minda!!!



Ibu bapa sentiasa menaruh harapan agar anak-anak mereka CEMERLANG dlm pelajaran dan memiliki masa depan yang cerah. Tetapi, apakah caranya yang membolehkan anak-anak kita mendapat pendidikan yang terbaik??

Pada masa sekarang ibu bapa amat mementingkan pencapaian akademik anak-anak mereka dan berharap mereka memiliki kebolehan yang luar biasa, lantaran mereka dihantar mengikuti kelas tuisyen dan kelas bakat yang terbaik sebagai modal tambahan utk bersaing di masa depan; tetapi ibu bapa tidak sedar betapa penting nya kesimbangan fizikal dan otak kepada tumbesaran sihat anak-anak.

Apabila pakar bercerita tentang pemeliharaan kesihatan, ibu bapa sibuk mereneh tonik yg terbaik tetapi lalai tentang aspek kesihatan otak anak-anak.

Seperti yg kita tahu, pembekalan nutrien yg tidak seimbang kpd otak akan mengakibatkan pelbagai masalah seperti
kemerosotan keupayaan otak, masalah di dlm pembelajaran, kurangnya daya penumpuan dan masalah kpd daya ingatan. Seharusnya anak-anak diberi bimbingan yg sewajarnya dan langkah permulaan yg paling tepat adalah dengan memulihara kesihatan otak.

Revolusi otak memastikan manusia terus maju menikmati kehidupan bermutu, bersandarkan teknologi canggih terutamanya dlm era K-ekonomi ini. Penggunaan optimum minda merupakan satu-satunya cara utk manusia menembusi semua rintangan ketamadunan. Oleh itu, dapat dilihat betapa pentingnya merangsang kepintaran anak-anak; usaha ini hendaklah bermula daripada tabiat sihat harian makan dan minum anak-anak.

Sayangi anak anda dengan memberikan makanan tambahan terbaik utk mereka. Mulakan dari sekarang!!!

Hubungi saya utk mendapatkan produk hebat ini @ untuk menjadi ahli @ 012-2889024 / aisya76@gmail.com
aisya0203
3 Ciri Utama CNI Young Intelmax:-

i. Bahan-bahan Semulajadi Yang Bersifat Terapi Dan Makanan : nutriennya diekstrak dengan menggunakan teknologi perubatan Barat dan khasiatnya sebagai bahan terapi dan makananan dalam perubatan Timur dipelihara sepenuhnya. Boleh dijadikan makan harian dan sesuai untuk semua golongan.

Setiap set ekstrak bersamaan 10-20 set bahan mentah, setiap tablet CNI Young Intelmax, berat 270mg, bersamaan 2700-5400mg bahan mentah.

ii. Semua Nutrien Keperluan Otak Dalam Satu Tablet : Young Intelmax ialah pati extrak yang dihasilkan secara saintifik di bawah kawalan ketat. Ia kaya dengan nutrien untuk menguatkan fungsi otak dan kecerdasan minda, menentang keletihan, menentang kekurangan oksigen, menambah pengaliran darah ke otak dan anti pengoksidaan untuk menghapuskan ‘sampah’ yang boleh merosakkan sel-sel otak seperti radikal bebas, plumbum, raksa dan sebagainya. Nutrien dalam Young Intelmax juga berkhasiat menenteramkan dan melindungi saraf di samping mengawal atur hormon. Pengamalan CNI Young Intelmax dapat membekalkan nutrien yang diperlukan oleh otak secara menyeluruh.

iii. Keberkesanan Tinggi : Kesan CNI Young Intelmax cepat. Kebaikannya dapat dirasai dalam tempoh yang singkat dan dengan dosej yang sesuai, kesannya dapat bertahan sepanjang hari malah lebih lama. CNI Young Intelmax ialah pemakanan menguatkan fungsi otak dan kecerdasan minda yang sukar ditemui di pasaran. Hasil gandingan keunggulan Barat dan Timur ini melahirkan nutrien tambahan yang tiada tandingan keberkesanannya.

Untuk mendapatkan produk ini, sila hubungi aisya @ 012-2889024 /aisya76@gmail.com
aisya0203
Cuba renung2kanlah... banyak produk yg terdapat dlm CNI... Boleh dikatakan... kita semua ada membeli brg2 tersebut kat kedai... apakata skrg kita jadi pengguna bijak, tukar konsep berbelanja kat kedai/pasaraya kepada berbelanja produk2 dlm CNI... Kita juga boleh dapat untung dari pemberian bonus dan juga produk dijamin halal. Serta produk2 CNI bermutu dan berasaskan kepada gaya hidup yang sihat dimana kebanyakan produk ini di buat menggunakan bahan semulajadi dan meminimum kan penggunaan bahan kimia... Jom kita jadi ahli CNI...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2014 Invision Power Services, Inc.