Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Petua Menghilangkan Bulu Roma Di Atas Bibir
Mesra.net Forum > UMUM > Info Petua & Kesihatan
nurkasih0209
[font="Comic Sans MS"][/font][size="3"][/size][color="#A0522D"][/color]as'kum.. semua.. nur nak tanya ada tak sesape boleh bagi petua camna nak ilangkan bulu roma di atas bibir.. cam nampak seperti misai.. kalo cukur takleh.. sebab nanti lagi bertambah lebat.. minta tolongg.. kalo boleh nak hilang kekal selamanya... rolleyes.gif
syima
cukur bukan bertambah lebat...

u beli la wax..
revolt
QUOTE(syima @ Jul 27 2007, 04:00 PM) *
cukur bukan bertambah lebat...

u beli la wax..


uish.. sakit tu..
mmeza
petua xdak...tp ko cabut la hari-hari bulu tu
cam aku pun ada gak... sampai org tegur ada misai..

kekadang aku cabut gak....adoi sakit... sekali sekala lam sehari tu cabut ja
jadikan habit mencabut bulu roma sabagai hobi anda
sure berkesan menghilangkannya..
mmeza
edit 2x la
azil
cabut je...hahaha
tigon
wax lerr
lieza82
pakai susuk arrr...ahahahha!!! gurau jerk! rofl.gif
JEJARIHALUS
guna lah Veet... ada jual kat banyak supermarket...
murah jer... ni orang guna utk bulu kaki..
tapi tak salah kot kalau guna tuk letak atas bibir..
jangan ko tersalah sembur kat kening dah la..
ahahah
helluva
bleach la, kat punjabi or indian saloon. werks so well on me.. tahan3-4weeks.. per session dalam 30-45rm je kot
blue_lemon3
QUOTE(helluva @ Aug 6 2007, 10:28 AM) *
bleach la, kat punjabi or indian saloon. werks so well on me.. tahan3-4weeks.. per session dalam 30-45rm je kot


aku da wat dah,wat pertama kali rm8 je.. 2nd rm5. dia yg wat pkai benang tu kan?
helluva
QUOTE(blue_lemon3 @ Aug 6 2007, 03:09 PM) *
QUOTE(helluva @ Aug 6 2007, 10:28 AM) *
bleach la, kat punjabi or indian saloon. werks so well on me.. tahan3-4weeks.. per session dalam 30-45rm je kot


aku da wat dah,wat pertama kali rm8 je.. 2nd rm5. dia yg wat pkai benang tu kan?


heheh, tu treading ar.. mcm plucking.. cabut tapi laju2.. ni bleach..guna cream..it maked the upper lip hair same ###### colour dgn muka.. n takkan nampak
belacan
bleach tuh x rosak kulit ka?..diorg guna clorin kan?..huaauhauaha..abisla muka korang... devil.gif . aku pi buat treading...sakit boleh tahan la..
helluva
QUOTE(belacan @ Aug 6 2007, 05:35 PM) *
bleach tuh x rosak kulit ka?..diorg guna clorin kan?..huaauhauaha..abisla muka korang... devil.gif . aku pi buat treading...sakit boleh tahan la..


kalu kat tempat i, diaorg guna herbs..n most punjabi, bollywood n indian wat.. ok je aku tgk,,
syima
bukan clorox tu la.. ish.
helluva
QUOTE(syima @ Aug 7 2007, 12:06 PM) *
bukan clorox tu la.. ish.


tu la, clorox bleach... aisey..
mmeza
QUOTE(belacan @ Aug 6 2007, 05:35 PM) *
aku pi buat treading...sakit boleh tahan la..


hang pon ada misai...kehkehkeh...
buat kat mana tu...lain kali nak buat bawa aku sekali...
zara1201
aku cabut jer..
guna tweezer..
memula tu mmg sakit la..
sampai bergenang2,mengalir2 air mata..
tapi dh lama2 ni ok jer..
cikemi83
pi kat ebay.... type hair facial removal... aku dah beli... senang giler nak cabut.... cuba arrrrr
belacan
QUOTE(mmeza @ Aug 8 2007, 05:50 PM) *
QUOTE(belacan @ Aug 6 2007, 05:35 PM) *
aku pi buat treading...sakit boleh tahan la..


hang pon ada misai...kehkehkeh...
buat kat mana tu...lain kali nak buat bawa aku sekali...


ssssssssssyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.......adeeeiii..kantoila plak..ahahahahaha...misai aku cute jek..nnt aku bawak ko pi..buat facial skali.boleh treading satu muka. tp aku rasa aku x tahanla..ahahah..
syima
cannn tadi aku wax kaki aku
bulu aku tertanggal apeeeeeeeeeee
ko wat canne niii
helluva
tapi kalu bleach kejap gak..dalam 3-4 mggu..
then kena bleach lagi
or ley cabut je kasi rata..
wax kat kaki kena tunggu bulu tuh panjang skit, jgn pendek sgt..
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2014 Invision Power Services, Inc.