Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Hadiah Paling Romantik Buat Pasangan/kekasih
Mesra.net Forum > UMUM > Cinta & Soal Hati
senyumguy
hadiah paling romantik dan istimewa yang diterima teman dari kekasih, jam tangan rolleyes.gif ..terasa tangan ni seperti di pegang selalu.. wub.gif
melayudeng
seluar dalam....terasa seperti *&*^* ini dipegang slalu....huhu biggrin.gif
DragonCutty
QUOTE(melayudeng @ Sep 24 2007, 01:40 AM) *
seluar dalam....terasa seperti *&*^* ini dipegang slalu....huhu biggrin.gif



melucah di bulan puase yer...
kent_eli
Dapat kain pasang wane biru...

Suke sgt... pardon.gif
JEJARIHALUS
QUOTE(senyumguy @ Sep 23 2007, 07:57 PM) *
hadiah paling romantik dan istimewa yang diterima teman dari kekasih, jam tangan rolleyes.gif ..terasa tangan ni seperti di pegang selalu.. wub.gif

jam tangan berbentuk kepala otomen...
terasa selamat.......
terasa seperti dipegang oleh otomen...
ahahahhahhaha
JeD[i]-BoNGsU
QUOTE(senyumguy @ Sep 23 2007, 07:57 PM) *
hadiah paling romantik dan istimewa yang diterima teman dari kekasih, jam tangan rolleyes.gif ..terasa tangan ni seperti di pegang selalu.. wub.gif


cincin nikah.. dah halal dipegang..
syima
rantai silver tiffani n co.
Adinda
sekuntum bunga gerbera merah dihantar ke dalam makmal...pastu si posmen tu baca ucapan kad depan org semua..
merah muka love.gif
wanisa2716
lupe dah dpt aper..sb bile dah clash bg balik brg2..huhu
uglykidaddie
aku xromantik..so,xtau hadiah pe yg romantik..janda aku dulu slalu kasik jersi kat aku.romantik ke?aku lak pernah kasik ikan mas..romantik jgk ke tu?
KernelStackDump
QUOTE(Adinda @ Sep 25 2007, 01:05 AM) *
sekuntum bunga gerbera merah dihantar ke dalam makmal...pastu si posmen tu baca ucapan kad depan org semua..
merah muka love.gif


malangnyer... posmen tu tak reti baca jawi...
Adinda
QUOTE(KernelStackDump @ Sep 24 2007, 11:23 PM) *
QUOTE(Adinda @ Sep 25 2007, 01:05 AM) *
sekuntum bunga gerbera merah dihantar ke dalam makmal...pastu si posmen tu baca ucapan kad depan org semua..
merah muka love.gif


malangnyer... posmen tu tak reti baca jawi...


tapi tak tulis jawi pon.. unsure.gif

so..apa hadiah paling syahdu kamu pernah beri kepada seorang gadis ha Kernel??
senyumguy
QUOTE(JEJARIHALUS @ Sep 24 2007, 03:39 PM) *
QUOTE(senyumguy @ Sep 23 2007, 07:57 PM) *
hadiah paling romantik dan istimewa yang diterima teman dari kekasih, jam tangan rolleyes.gif ..terasa tangan ni seperti di pegang selalu.. wub.gif

jam tangan berbentuk kepala otomen...
terasa selamat.......
terasa seperti dipegang oleh otomen...
ahahahhahhaha


otomen tak leh lelama kat bumi..bila lampu nyale jerk kene teghobang ke bulan.hehehhee... yahoo.gif
maero attack
hadiah yg paling romantik yg pernah diterima adalah sejambak ferrero rocher
Lang Kuik
sebuah jam tangan, sebentuk cincin dan seberkas perfume berserta kad ucapan yg romantis d amo
ola oli
handphone 3g..
boley tgk dia ari2..
kami jauh.......
JEJARIHALUS
QUOTE(senyumguy @ Sep 25 2007, 07:53 AM) *
otomen tak leh lelama kat bumi..bila lampu nyale jerk kene teghobang ke bulan.hehehhee... yahoo.gif

time terobang tu lah yang nampak sungguh romantis...
bersaksikan lelangit biru..
burung2...
sungai2
dan segala macam hidupan di bumi..
akakakakaka
VOLUPTUOUS
hadiah paling bermakna....
ialah quality time together....
itu dah memadai....
senyumguy
QUOTE(JEJARIHALUS @ Sep 26 2007, 04:35 PM) *
QUOTE(senyumguy @ Sep 25 2007, 07:53 AM) *
otomen tak leh lelama kat bumi..bila lampu nyale jerk kene teghobang ke bulan.hehehhee... yahoo.gif

time terobang tu lah yang nampak sungguh romantis...
bersaksikan lelangit biru..
burung2...
sungai2
dan segala macam hidupan di bumi..
akakakakaka



romantik..??kalo teman ler gayat ader ler..cuba mika nengok kaber hero kabir zero tu bila tinggi jerk udah gayat...sbb tu otomen bile toghobang idak mandang ke bawah..hehehehehee.. wink.gif
leez
QUOTE(VOLUPTUOUS @ Sep 26 2007, 06:39 PM) *
hadiah paling bermakna....
ialah quality time together....
itu dah memadai....


Yes, setuju sgt...wlupun dapat jam, cincin, kain pasang ker,....tapi takde quality time mmg rasa tka bermakna sgt....
artakusz
cincin....sebab cincin dipakai selalu...dan akan teringat selalu...
SwanPrincess
QUOTE(leez @ Sep 28 2007, 10:46 AM) *
QUOTE(VOLUPTUOUS @ Sep 26 2007, 06:39 PM) *
hadiah paling bermakna....
ialah quality time together....
itu dah memadai....


Yes, setuju sgt...wlupun dapat jam, cincin, kain pasang ker,....tapi takde quality time mmg rasa tka bermakna sgt....



Yep..swan pon stuju. jarak2 jauh, kalu dapat masa bersama-sama..rase yg bahagia teramat
senyumguy
QUOTE(SwanPrincess @ Oct 1 2007, 10:47 AM) *
QUOTE(leez @ Sep 28 2007, 10:46 AM) *
QUOTE(VOLUPTUOUS @ Sep 26 2007, 06:39 PM) *
hadiah paling bermakna....
ialah quality time together....
itu dah memadai....


Yes, setuju sgt...wlupun dapat jam, cincin, kain pasang ker,....tapi takde quality time mmg rasa tka bermakna sgt....



Yep..swan pon stuju. jarak2 jauh, kalu dapat masa bersama-sama..rase yg bahagia teramat

terasa pilu bila masa utk bersama tiada lagi..cuma tinggal kenangan jer.. down.gif
lieza82
aku nk hadiahkn KAIN KAPAN...supaya dia sentiasa ingat MATI!!! rolleyes.gif
kasuke
QUOTE(lieza82 @ Oct 1 2007, 11:32 AM) *
aku nk hadiahkn KAIN KAPAN...supaya dia sentiasa ingat MATI!!! rolleyes.gif



Best best best... aku nak bagi batu nisanlah kat kekasih aku. Biar dia ingat satu hari nanti, aku pasti mati. So layanlah aku baik baik sementara aku masih hidup ni ..
escadagurl21
QUOTE(kasuke @ Oct 1 2007, 11:35 AM) *
QUOTE(lieza82 @ Oct 1 2007, 11:32 AM) *
aku nk hadiahkn KAIN KAPAN...supaya dia sentiasa ingat MATI!!! rolleyes.gif



Best best best... aku nak bagi batu nisanlah kat kekasih aku. Biar dia ingat satu hari nanti, aku pasti mati. So layanlah aku baik baik sementara aku masih hidup ni ..

perrgghhh menusuk kalbu tuu......
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2014 Invision Power Services, Inc.