Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Blacklist Bank
Mesra.net Forum > Business & Economies > Iklan Perniagaan (Tangible) > Kewangan
Loanblacklist
PINJAMAN / LOAN UNTUK BLACKLIST KERAJAAN & SWASTA

Penasihat Kewangan Untuk Blacklist Sahaja


Saya merupakan Penasihat Bebas bagi masalah kewangan dan hutang anda.
Antara perkhidmatan yang disediakan oleh saya ialah :-

1) Menganalisa masalah hutang yang dihadapi oleh pelanggan.
2) Mencari jalan penyelesaian kepada masalah hutang pelanggan secara mensturkturkan semula pinjaman atau kaedah-kaedah lain.
3) Mendapatkan pinjaman (Personal Loan) dari bank-bank terpilih yang menawarkan kadar keuntungan yang terendah.
4) Mengkaji semula jumlah pembayaran awal hutang yang ditawarkan oleh pihak bank.
5) Membuat rundingan semula dengan pihak bank tentang jumlah pembayaran yang ditawarkan oleh pihak bank tentang hutang lama.
6) “Membersihkan” nama pelanggan dari masalah “Blacklist”.
7) Memberi khidmat nasihat kepada pelanggan untuk pengurusan kewangan masa hadapan.

SIAPA YANG PERLU MEMOHON?

1) Mempunyai masalah pinjaman yang tidak berbayar melebihi 6 bulan.
2) Pemungut Hutang (Debt Collector) sering telefon.
3) Menerima surat dari peguam.
4) Tidak dapat membuat pinjaman dari mana-mana bank.
5) Mempunyai terlalu banyak pinjaman / kad kredit sehingga tidak terurus.
6) Ingin menyelesaikan pinjaman lama tetapi bank menawarkan jumlah penyelesaian awal terlalu tinggi.
7) Terjerat dengan pinjaman koperasi yang mengenakan kadar keuntungan yang tinggi.
8)Ingin membuat pinjaman tetapi tidak mempunyai masa untuk pergi ke bank.
9) Kereta atau rumah yang telah dilelong.
10) Menjadi mangsa dengan menjadi penjamin.

KELAYAKAN:-


1) Telah berkhidmat melebihi 6 bulan.
2) Berjawatan tetap. Untuk pekerja berjawatan kontrak, permohonan akan dipertimbangkan.
3) Untuk kakitangan swasta, gaji minimum RM800 dan kerajaan gaji minimum RM800.
4) Untuk Swasta, majikan boleh membuat potongan gaji majikan (PGM) ke bank dan kerajaan wajib membuat potongan Biro Angkasa.

DOKUMEN YANG DIPERLUKAN:-


1) Salinan Kad Pengenalan – 2 salinan*
2) Penyata Gaji 3 Bulan Terkini – 2 salinan setiap bulan*
3) Penyata EPF atau EA Form – 2 salinan*
4) Penyata Akaun Bank Gaji – 3 bulan terkini**
5) Surat Pengesahan Majikan – Letter Head Syarikat (Original)
6) Surat Potongan Gaji (Swasta) - Letter Head Syarikat (Original)
7) Borang Biro Angkasa – Bagi majikan yang boleh membuat potongan Biro Angkasa.
8)Salinan Bil Utiliti (Air, Elektrik, Astro dll) – Pengesahan alamat tempat tinggal terkini*
9) Penyata Pinjaman Lama – Wajib untuk menyelesaikan pinjaman yang telah disenarai hitam.

*Pengesahan Majikan
**Pengesahan dari pihak bank terbabit

UNTUK MERPERCEPATKAN PROSES PINJAMAN, SILA SERTAKAN DOKUMEN-DOKUMEN ASAL SERTA CCRISS REPORT DARIPADA BANK NEGARA.

KENAPA MEMILIH SAYA?

1) Jujur dan bersungguh-sungguh dalam melakukan kerja yang diamanahkan oleh pelanggan.
2) Tidak mengenakan sebarang caj awal (Up Front) sebelum masalah pelanggan dapat diselesaikan. Mungkin kami akan mengenakan bayaran caj sebanyak RM20 hingga RM50 untuk kos minyak dan lain-lain bergantung pada lokasi pelanggan dan kes.
3) Tiada caj akan dikenakan bagi masalah yang tidak dapat diselesaikan.
4) Kami akan memberi dan mengajar (educate) tentang pengurusan kewangan pelanggan supaya masalah yang sama tidak akan berulang dimasa hadapan.
5) Kami bukan ejen atau agensi khas bagi syarikat-syarikat tertentu. Kami adalah penasihat secara bebas dan tidak terikat atau kena mengena secara langsung mana-mana syarikat dengan itu kami tidak akan mengenakan caj yang tinggi dalam kerja-kerja yang kami lakukan.

CAJ YANG DIKENAKAN DAN NASIHAT AWAL

1) 5% caj perkhidmatan, dokumentasi, kertas kerja, telefon & faks, khidmat nasihat dan lain-lain caj daripada jumlah pinjaman yang diluluskan. (caj ini tiada kena mengena dengan mana-mana bank).

Contoh; Pinjaman yang diluluskan RM50,000 caj yang dikenakan adalah sebanyak RM2,500 (5%)- Caj minimum adalah RM500 dan caj maksima adalah RM4,000. Sekiranya pinjaman yang melebihi RM130,000, jumlah caj akan terhenti setakat RM4,000 sahaja. Untuk Permohonan yang Melebihi RM 50,000 caj Perkhidmatan BOLEH DIRUNDING.

2) 10% daripada jumlah penjimatan hasil daripada rundingan pihak bank yang dihutang. (2 Akaun Pertama adalah PERCUMA)

- Contoh; Penyelesaian yang ditawarkan oleh pihak bank sebanyak RM20,000 dan setelah kami membuat rundingan dengan pihak bank, jumlah penyelesaian hutang menjadi RM10,000 dan caj yang akan dikenakan adalah sebanyak RM1,000 (10%) kerana jumlah penjimatan adalah sebanyak RM10,000. Pelanggan masih untung RM9,000 dalam kes ini setelah ditolak dengan caj perkhidmatan.
- Caj minimum adalah RM300 dan caj maksima adalah RM2,000. Sekiranya penjimatan melebihi RM20,000 caj akan terhenti setakat RM2,000 sahaja.

3) Tiada caj lain yang akan dikenakan dan caj ini akan dikenakan setelah urusan pinjaman dan urusan rundingan selesai sepenuhnya. Ini bermakna pelanggan hanya perlu membayar setelah baki pinjaman anda dimasukkan akaun anda.

4) Tiada sebarang unsur penipuan kepada pelanggan dan risiko penipuan adalah kepada pihak saya. Ini adalah kerana saya perlu sendiri meminta bayaran tersebut daripada pelanggan tanpa apa-apa jaminan bayaran yang akan perolehi.

5) Disini saya menekankan supaya pelanggan befikir secara serius dan pertimbangkan caj-caj yang akan dikenakan sebelum meminta khidmat saya.Sila dapatkan khidmat nasihat dari pihak-pihak lain sebelum bersetuju menerima khidmat saya. Sekiranya pelanggan bersetuju dengan caj-caj tersebut, saya merayu agar bayaran penuh dibayar sejurus pinjaman anda dimasukkan kedalam akaun bank anda. Jika saya gagal untuk mendapatkan bayaran daripada pelanggan, saya tidak akan meneruskan perkhidmatan ini untuk membantu orang lain yang mempunyai masalah seperti anda atau mungkin menghadapi masalah yang lebih serius.

6) Bagi yang tiada masalah ‘Blacklist”, anda dinasihatkan supaya pergi sendiri kepada bank kerana caj tetap akan dikenakan.

Untuk maklumat lanjut, boleh menghubungi saya melalui cara berikut :

1) Telefon atau SMS – 012 - 661 4448 (Firdaus)
2) Email – bantuan.blacklist@gmail.com
3) Instant Messenger – fam_putra (Yahoo)
4) Blog Page - www.loanblacklist.blogspot.com

Sila emailkan maklumat berikut utk semua pertanyaan & permohonan...

1) Nama
2) No H/P & Pejabat
3) No.K/P
4) Nama Syarikat Bekerja & No.Pendaftaran Syarikat
5) Jawatan & Taraf Jawatan
6) Gaji Semasa + Elaun TETAP
7) Majikan boleh buat Potongan Gaji (PGM) tak?
8) Nyatan Pinjaman Sedia ada serta masalah tentang pinjaman tersebut.
9) Dapat Info Dari forum mana?

KAWASAN LEMBAH KLANG SAHAJA
Dirrae
QUOTE(Loanblacklist @ Nov 28 2008, 02:07 PM) *
Penasihat Kewangan Untuk Blacklist Sahaja

Saya merupakan Penasihat Bebas bagi masalah kewangan dan hutang anda. Antara perkhidmatan yang disediakan oleh saya ialah :-

1) Menganalisa masalah hutang yang dihadapi oleh pelanggan.
2) Mencari jalan penyelesaian kepada masalah hutang pelanggan secara mensturkturkan semula pinjaman atau kaedah-kaedah lain.
3) Mendapatkan pinjaman ( Personal Loan ) dari bank-bank terpilih yang menawarkan kadar keuntungan yang terendah.
4) Mengkaji semula jumlah pembayaran awal hutang yang ditawarkan oleh pihak bank.
5) Membuat rundingan semula dengan pihak bank tentang jumlah pembayaran yang ditawarkan oleh pihak bank tentang hutang lama.
6) "Membersihkan" nama pelanggan dari masalah "Blacklist".
7) Memberi khidmat nasihat kepada pelanggan untuk pengurusan kewangan masa hadapan.

Siapa Yang Perlu Memohon?

1) Mempunyai masalah pinjaman yang tidak berbayar melebihi 6 bulan.
2) Pemungut Hutang (Debt Collector) sering telefon.
3) Menerima surat dari peguam.
4) Tidak dapat membuat pinjaman dari mana-mana bank.
5) Mempunyai terlalu banyak pinjaman / kad kredit sehingga tidak terurus.
6) Ingin menyelesaikan pinjaman lama tetapi bank menawarkan jumlah penyelesaian awal terlalu tinggi.
7) Terjerat dengan pinjaman koperasi yang mengenakan kadar keuntungan yang tinggi.
8.) Ingin membuat pinjaman tetapi tidak mempunyai masa untuk pergi ke bank.
9) Kereta atau rumah yang telah dilelong.
10) Menjadi mangsa dengan menjadi penjamin.

Kelayakkan :-

1) Telah berkhidmat melebihi 6 bulan.
2) Berjawatan tetap. Untuk pekerja berjawatan kontrak, permohonan akan dipertimbangkan.
3) Untuk kakitangan swasta, gaji minimum RM800.00 dan kerajaan gaji minimum RM800.00.
4) Untuk Swasta, majikan boleh membuat potongan gaji ke bank (PGM) dan kerajaan wajib membuat potongan Biro Angkasa.

Dokumen Yang Diperlukan :-

1) Salinan Kad Pengenalan – 2 salinan*
2) Penyata Gaji 3 Bulan Terkini – 2 salinan setiap bulan*
3) Penyata EPF atau EA Form – 2 salinan*
4) Penyata Akaun Bank Gaji – 3 bulan terkini**
5) Surat Pengesahan Majikan – Cop Rasmi Majikan
6) Borang Biro Angkasa – Bagi majikan yang boelh membuat potongan Biro Angkasa
7) Salinan Bil Utiliti (Air, Elektrik, Astro dll) – Pengesahan alamat tempat tinggal terkini*
8.) Penyata Pinjaman Lama – Wajib untuk menyelesaikan pinjaman yang telah disenarai hitam.

*Pengesahan Majikan
**Pengesahan dari pihak bank terbabit

UNTUK MERPERCEPATKAN PROSES PINJAMAN, SILA SERTAKAN DOKUMEN-DOKUMEN ASAL SERTA CCRISS REPORT DARIPADA BANK NEGARA.

Kenapa memilih saya?

1) Jujur dan bersungguh-sungguh dalam melakukan kerja yang diamanahkan oleh pelanggan.

2) Tidak mengenakan sebarang caj awal (Up Front) sebelum masalah pelanggan dapat diselesaikan.

3) Tiada caj akan dikenakan bagi masalah yang tidak dapat diselesaikan.

4) Kami akan memberi dan mengajar (educate) tentang pengurusan kewangan pelanggan supaya masalah yang sama tidak akan berulang dimasa hadapan.

5) Kami bukan ejen atau agensi khas bagi syarikat-syarikat tertentu. Kami adalah penasihat secara bebas dan tidak terikat atau kena mengena secara langsung mana-mana syarikat dengan itu kami tidak akan mengenakan caj yang tinggi dalam kerja-kerja yang kami lakukan.

Caj yang dikenakan dan nasihat awal :

1) 5%* caj perkhidmatan, dokumentasi, kertas kerja, telefon & faks, khidmat nasihat dan lain-lain caj daripada jumlah pinjaman yang diluluskan. (caj ini tiada kena mengena dengan mana-mana bank). * PERMOHONAN LEBIH DARIPADA RM50,000, CAJ BOLEH DIRUNDING!

- Contoh; Pinjaman yang diluluskan RM50,000 caj yang dikenakan adalah sebanyak RM2,500 (5%)
- Caj minimum adalah RM500 dan caj maksima adalah RM4,000. Sekiranya pinjaman yang melebihi RM130,000, jumlah caj akan terhenti setakat RM4,000 sahaja.

2) 10% daripada jumlah penjimatan hasil daripada rundingan pihak bank yang dihutang. 2 AKAUN PERTAMA ADALAH PERCUMA!

- Contoh; Penyelesaian yang ditawarkan oleh pihak bank sebanyak RM20,000 dan setelah kami membuat rundingan dengan pihak bank, jumlah penyelesaian hutang menjadi RM10,000 dan caj yang akan dikenakan adalah sebanyak RM1,000 (10%) kerana jumlah penjimatan adalah sebanyak RM10,000. Pelanggan masih untung RM9,000 dalam kes ini setelah ditolak dengan caj perkhidmatan.
- Caj minimum adalah RM300 dan caj maksima adalah RM2,000. Sekiranya penjimatan melebihi RM20,000 caj akan terhenti setakat RM2,000 sahaja.

3) Tiada caj lain yang akan dikenakan dan caj ini akan dikenakan setelah urusan pinjaman dan urusan rundingan selesai sepenuhnya. Ini bermakna pelanggan hanya perlu membayar setelah baki pinjaman anda dimasukkan akaun anda.

4) Tiada sebarang unsur penipuan kepada pelanggan dan risiko penipuan adalah kepada pihak saya. Ini adalah kerana saya perlu sendiri meminta bayaran tersebut daripada pelanggan tanpa apa-apa jaminan bayaran yang akan perolehi.

5) Disini saya menekankan supaya pelanggan befikir secara serius dan pertimbangkan caj-caj yang akan dikenakan sebelum meminta khidmat saya.Sila dapatkan khidmat nasihat dari pihak-pihak lain sebelum bersetuju menerima khidmat saya. Sekiranya pelanggan bersetuju dengan caj-caj tersebut, saya merayu agar bayaran penuh dibayar sejurus pinjaman anda dimasukkan kedalam akaun bank anda. Jika saya gagal untuk mendapatkan bayaran daripada pelanggan, saya tidak akan meneruskan perkhidmatan ini untuk membantu orang lain yang mempunyai masalah seperti anda atau mungkin menghadapi masalah yang lebih serius.

6) Bagi yang tiada masalah 'Blacklist", anda dinasihkan supaya pergi sendiri kepada bank kerana caj tetap akan dikenakan.


Untuk maklumat lanjut, boleh menghubungi saya melalui cara berikut :

1) Telefon atau SMS – 012-661 4448 (Firdaus)
2) Email – firdaniel@gmail.com
3) Instant Messenger –fam_putra (Yahoo)

Sila emailkan maklumat berikut utk semua pertanyaan & permohon...

1) Nama
2) No H/P & Pejabat
3) No.K/P
4) Nama Syarikat Bekerja & No.Pendaftaran Syarikat
5) Jawatan & Taraf Jawatan
6) Gaji Semasa + Elaun TETAP
7) Majikan boleh buat Potongan Gaji (PGM) tak?
8.) Nyatan Pinjaman Sedia ada serta masalah tentang pinjaman tersebut.

KAWASAN LEMBAH KLANG SAHAJA

Genuine ke nih? Hrp jgn salah faham, sy cme nk pastikan, maklumlah dlm keadaan krisis kewangan yg melanda globalm mcm2 yg ditawarkan.
Loanblacklist
Jangan Risau.. Saya tidak ambil apa2 upfront dari client, sehingga segala urusan pinjaman dan masalah blacklist client selesai baru lah saya kenakan caj dan Tiada caj akan dikenakan bagi masalah yang tidak dapat diselesaikan . So, segala risiko terletak pada saya sekiranya semua masalah client telah selesai, n client tidak membayar caj perkhidmatan saya.
fsyukri
QUOTE(Loanblacklist @ Nov 28 2008, 06:35 PM) *
Jangan Risau.. Saya tidak ambil apa2 upfront dari client, sehingga segala urusan pinjaman dan masalah blacklist client selesai baru lah saya kenakan caj dan Tiada caj akan dikenakan bagi masalah yang tidak dapat diselesaikan . So, segala risiko terletak pada saya sekiranya semua masalah client telah selesai, n client tidak membayar caj perkhidmatan saya.


await lembah kelang aje.
Dirrae
Saya nih hampir 15th bekerja dgn sykt swasta (sdn bhd) yg stabil & kukuh. Masalahnya sykt nih tak membuat potongan gaji utk bayaran2 pinjaman seumpama nih. So, boleh kah saya memohon? Memang saya amat memerlukan untuk membayar pinjaman untuk mengelakkan dr diisytihar muflis. Skrg ni pun dah blacklist tak boleh nk memohon pinjaman dr mana2 institusi kewangan. Ketika ini hanya along shj yg boleh bagi pinjaman tpi saya amat takut utk terlibat dgn along nih. Cerita2 kat sokabar ttg along nih banyak mengerikan! Agak2 saya nih boleh mohon ke?

Loanblacklist
QUOTE(Dirrae @ Dec 1 2008, 02:31 PM) *
Saya nih hampir 15th bekerja dgn sykt swasta (sdn bhd) yg stabil & kukuh. Masalahnya sykt nih tak membuat potongan gaji utk bayaran2 pinjaman seumpama nih. So, boleh kah saya memohon? Memang saya amat memerlukan untuk membayar pinjaman untuk mengelakkan dr diisytihar muflis. Skrg ni pun dah blacklist tak boleh nk memohon pinjaman dr mana2 institusi kewangan. Ketika ini hanya along shj yg boleh bagi pinjaman tpi saya amat takut utk terlibat dgn along nih. Cerita2 kat sokabar ttg along nih banyak mengerikan! Agak2 saya nih boleh mohon ke?

Salam,

Saya mintak maaf banyak2, saya masih tak dapat lagi cara untuk bantu client yang tidak boleh buat PGM. Hanya kakitangan kerajaan yang membuat potongan dari biro angkasa dan kakitangan swasta yang boleh membuat POTONGAN GAJI MAJIKAN (PGM) sahaja yang dapat saya bantu.

Jika saya dapat cara untuk bantu kakitangan swasta yang tidak boleh buat PGM, saya akan maklumkan kepada anda secepat mungkin.

TQ.
Loanblacklist
QUOTE(fsyukri @ Dec 1 2008, 01:33 PM) *
QUOTE(Loanblacklist @ Nov 28 2008, 06:35 PM) *
Jangan Risau.. Saya tidak ambil apa2 upfront dari client, sehingga segala urusan pinjaman dan masalah blacklist client selesai baru lah saya kenakan caj dan Tiada caj akan dikenakan bagi masalah yang tidak dapat diselesaikan . So, segala risiko terletak pada saya sekiranya semua masalah client telah selesai, n client tidak membayar caj perkhidmatan saya.


await lembah kelang aje.

Hehehe....tak cukup kakitangan nak handle luar dari LEMBAH KLANG.

kami akan maklumkan sekiranya kami mula buka permohonan untuk mereka diluar dari lembah klang, insyaallah.
fidel kastro
...
Loanblacklist
yahoo.gif cepat..cepat... permohonan untuk selesaikan masalah blacklist anda telah dibuka... Jangan lepaskan peluang untuk selesaikan masalah anda yahoo.gif
Loanblacklist
PINJAMAN / LOAN UNTUK BLACKLIST KERAJAAN & SWASTA (UPDATE)

Penasihat Kewangan Untuk Blacklist Sahaja


Saya merupakan Penasihat Bebas bagi masalah kewangan dan hutang anda.
Antara perkhidmatan yang disediakan oleh saya ialah :-

1) Menganalisa masalah hutang yang dihadapi oleh pelanggan.
2) Mencari jalan penyelesaian kepada masalah hutang pelanggan secara mensturkturkan semula pinjaman atau kaedah-kaedah lain.
3) Mendapatkan pinjaman (Personal Loan) dari bank-bank terpilih yang menawarkan kadar keuntungan yang terendah.
4) Mengkaji semula jumlah pembayaran awal hutang yang ditawarkan oleh pihak bank.
5) Membuat rundingan semula dengan pihak bank tentang jumlah pembayaran yang ditawarkan oleh pihak bank tentang hutang lama.
6) “Membersihkan” nama pelanggan dari masalah “Blacklist”.
7) Memberi khidmat nasihat kepada pelanggan untuk pengurusan kewangan masa hadapan.

SIAPA YANG PERLU MEMOHON?

1) Mempunyai masalah pinjaman yang tidak berbayar melebihi 6 bulan.
2) Pemungut Hutang (Debt Collector) sering telefon.
3) Menerima surat dari peguam.
4) Tidak dapat membuat pinjaman dari mana-mana bank.
5) Mempunyai terlalu banyak pinjaman / kad kredit sehingga tidak terurus.
6) Ingin menyelesaikan pinjaman lama tetapi bank menawarkan jumlah penyelesaian awal terlalu tinggi.
7) Terjerat dengan pinjaman koperasi yang mengenakan kadar keuntungan yang tinggi.
8)Ingin membuat pinjaman tetapi tidak mempunyai masa untuk pergi ke bank.
9) Kereta atau rumah yang telah dilelong.
10) Menjadi mangsa dengan menjadi penjamin.

KELAYAKAN:-

1) Telah berkhidmat melebihi 6 bulan.
2) Berjawatan tetap. Untuk pekerja berjawatan kontrak, permohonan akan dipertimbangkan.
3) Untuk kakitangan swasta, gaji minimum RM800 dan kerajaan gaji minimum RM800.
4) Untuk Swasta, majikan boleh membuat potongan gaji majikan (PGM) ke bank dan kerajaan wajib membuat potongan Biro Angkasa.
5) Kakitangan Bank-Bank Tempatan. (TERBARU)

DOKUMEN YANG DIPERLUKAN:-

1) Salinan Kad Pengenalan – 2 salinan*
2) Penyata Gaji 3 Bulan Terkini – 2 salinan setiap bulan*
3) Penyata EPF atau EA Form – 2 salinan*
4) Penyata Akaun Bank Gaji – 3 bulan terkini**
5) Surat Pengesahan Majikan – Letter Head Syarikat (Original)
6) Surat Potongan Gaji (Swasta) - Letter Head Syarikat (Original)
7) Borang Biro Angkasa – Bagi majikan yang boleh membuat potongan Biro Angkasa.
8)Salinan Bil Utiliti (Air, Elektrik, Astro dll) – Pengesahan alamat tempat tinggal terkini*
9) Penyata Pinjaman Lama – Wajib untuk menyelesaikan pinjaman yang telah disenarai hitam.

*Pengesahan Majikan
**Pengesahan dari pihak bank terbabit

UNTUK MERPERCEPATKAN PROSES PINJAMAN, SILA SERTAKAN DOKUMEN-DOKUMEN ASAL SERTA CCRISS REPORT DARIPADA BANK NEGARA.

KENAPA MEMILIH SAYA?

1) Jujur dan bersungguh-sungguh dalam melakukan kerja yang diamanahkan oleh pelanggan.
2) Tidak mengenakan sebarang caj awal (Up Front) sebelum masalah pelanggan dapat diselesaikan. Mungkin kami akan mengenakan bayaran caj sebanyak RM20 hingga RM50 untuk kos minyak dan lain-lain bergantung pada lokasi pelanggan dan kes.
3) Tiada caj akan dikenakan bagi masalah yang tidak dapat diselesaikan.
4) Kami akan memberi dan mengajar (educate) tentang pengurusan kewangan pelanggan supaya masalah yang sama tidak akan berulang dimasa hadapan.
5) Kami bukan ejen atau agensi khas bagi syarikat-syarikat tertentu. Kami adalah penasihat secara bebas dan tidak terikat atau kena mengena secara langsung mana-mana syarikat dengan itu kami tidak akan mengenakan caj yang tinggi dalam kerja-kerja yang kami lakukan.

CAJ YANG DIKENAKAN DAN NASIHAT AWAL

1) 5% caj perkhidmatan, dokumentasi, kertas kerja, telefon & faks, khidmat nasihat dan lain-lain caj daripada jumlah pinjaman yang diluluskan. (caj ini tiada kena mengena dengan mana-mana bank).

Contoh; Pinjaman yang diluluskan RM50,000 caj yang dikenakan adalah sebanyak RM2,500 (5%)- Caj minimum adalah RM500 dan caj maksima adalah RM4,000. Sekiranya pinjaman yang melebihi RM130,000, jumlah caj akan terhenti setakat RM4,000 sahaja. Untuk Permohonan yang Melebihi RM 50,000 caj Perkhidmatan BOLEH DIRUNDING.

2) 10% daripada jumlah penjimatan hasil daripada rundingan pihak bank yang dihutang. (2 Akaun Pertama adalah PERCUMA)

- Contoh; Penyelesaian yang ditawarkan oleh pihak bank sebanyak RM20,000 dan setelah kami membuat rundingan dengan pihak bank, jumlah penyelesaian hutang menjadi RM10,000 dan caj yang akan dikenakan adalah sebanyak RM1,000 (10%) kerana jumlah penjimatan adalah sebanyak RM10,000. Pelanggan masih untung RM9,000 dalam kes ini setelah ditolak dengan caj perkhidmatan.
- Caj minimum adalah RM300 dan caj maksima adalah RM2,000. Sekiranya penjimatan melebihi RM20,000 caj akan terhenti setakat RM2,000 sahaja.

3) Tiada caj lain yang akan dikenakan dan caj ini akan dikenakan setelah urusan pinjaman dan urusan rundingan selesai sepenuhnya. Ini bermakna pelanggan hanya perlu membayar setelah baki pinjaman anda dimasukkan akaun anda.

4) Tiada sebarang unsur penipuan kepada pelanggan dan risiko penipuan adalah kepada pihak saya. Ini adalah kerana saya perlu sendiri meminta bayaran tersebut daripada pelanggan tanpa apa-apa jaminan bayaran yang akan perolehi.

5) Disini saya menekankan supaya pelanggan befikir secara serius dan pertimbangkan caj-caj yang akan dikenakan sebelum meminta khidmat saya.Sila dapatkan khidmat nasihat dari pihak-pihak lain sebelum bersetuju menerima khidmat saya. Sekiranya pelanggan bersetuju dengan caj-caj tersebut, saya merayu agar bayaran penuh dibayar sejurus pinjaman anda dimasukkan kedalam akaun bank anda. Jika saya gagal untuk mendapatkan bayaran daripada pelanggan, saya tidak akan meneruskan perkhidmatan ini untuk membantu orang lain yang mempunyai masalah seperti anda atau mungkin menghadapi masalah yang lebih serius.

6) Bagi yang tiada masalah ‘Blacklist”, anda dinasihatkan supaya pergi sendiri kepada bank kerana caj tetap akan dikenakan.

Untuk maklumat lanjut, boleh menghubungi saya melalui cara berikut :

1) Telefon atau SMS – 012 - 661 4448 (Firdaus)
2) Email – bantuan.blacklist@gmail.com
3) Instant Messenger – fam_putra (Yahoo)
4) Blog Page - www.loanblacklist.blogspot.com

Sila emailkan maklumat berikut utk semua pertanyaan & permohonan (wajib untuk mempercepatkan proses)...

1) Nama
2) No H/P & Pejabat
3) No.K/P
4) Nama Syarikat Bekerja & No.Pendaftaran Syarikat
5) Jawatan & Taraf Jawatan
6) Gaji Semasa + Elaun TETAP
7) Majikan boleh buat Potongan Gaji (PGM) tak?
dirol.gif Nyatan Pinjaman Sedia ada serta masalah tentang pinjaman tersebut.
9) Dapat Info Dari forum mana?

KAWASAN LEMBAH KLANG SAHAJA
ikanduyung
ha la kan..pasai pa tak dak blah penang... saya pun blacklist jugak..banyak peluang perniagaan kat penang modal wacko.gif langsung tak dak...bukak la area penang plak...saya orang pertama buat loan.. biggrin.gif
Loanblacklist
QUOTE(ikanduyung @ Feb 21 2009, 07:31 PM) *
ha la kan..pasai pa tak dak blah penang... saya pun blacklist jugak..banyak peluang perniagaan kat penang modal wacko.gif langsung tak dak...bukak la area penang plak...saya orang pertama buat loan.. biggrin.gif


La ni, kami tak cukup tenaga kerja nak pi bukak belah penang sana....kalau kami pi bukak sana nanti, kami habaq kat hangpa no...hangpa sabaq2 sikit...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2014 Invision Power Services, Inc.